Without You !

Bismillahirohmanirahim..
Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera kepada para pembaca yang Nad sayangi...
Semua pembaca apa khabar?? sihat?? hehehe lama x bukak serius sangat..sangat..sangat sebok x hingat ..


Okeyh! jiwang eyh tajuk Nad rini?? nemang perlu jiwang pown.. dah 5 hari dia tak der rasa lama sangat sebab kami bersama nak 8 tahun tup..tup dia pergi  ... hurmm cinta sejati gua dah pergi.. agak2 dia ingat ke lupa sal gua?? =,='' hehehe nih sal kawan baik, kawan gila2 dan macam2 lagi . Kitorang ni ada tangkal kowt sebab sama kelas jer dari darjah 4 now form 4 pun same kelas .. tapi dia pulak pindah.. sedihh kowt .. hahahaXD



"takperlah .. kalau itu yang terbaik , 
aku redha jer.. hope dia tak lupakan aku 
dan aku tak lupakan dia..."


Sekarang masing2 sibok .. yelahh dia kat Bentong , Pahang,  aku kat Selangor  
aku belajar akaun ..
dia belajar networking ..
kasih sayang seorang sahabat 
In Sya Allah sampai ker syurga Aminn...
now dah tak der orang nak lepak cam biasa...
tak der orang nak mengila..
tak der siapa nak dengar cite sal crush  
tak der siapa.........



                                                                                                    Bye ! Assalamualaikum     

Comments

Popular posts from this blog

Jom Join WhoHAA

Tiada Pena, IT Jadi Peneman...

TOP 6 Malay Drama